Thursday, March 24, 2011

AUR @ Kampung-Terengganu

Ni cerita balik kampung mertua kat Kuala Terengganu. Tak lama. 4 hari je cuti. 2 hari perjalanan, sebenarnya dok kampung 2 hari je. Target aku sekali ni tak lain tak bukan aku nak pergi jugak2 tempat buat kapal kat Pulau Duyong tu. Aku nak study Perahu Besar Terengganu jenis Perahu Pinis.

Nasib baik ada kabel baeek punya. Beliau ialah abah mertuaku. Pulau Duyong tu kampung dia. Tukang2 dan tauke dockyard tu semua dia kenal..Cantek!!! Balik JB nanti memang aku modiy balik model Prahu Besar aku tu...Layan gambar je lah ye??
Live Painting at Pulau Duyong.

Perahu Pinis ni la yang aku gilakan sangat!!
Ni model Perahu Besar aku.. Siap Remote lagi...kekekeh

Layan naik bot penambang! Anak tak habis2 sebut KAPANG (kapal)!!

Puas le dia dpt naik bot.

Jumpe CAKArist Teluk cempedak jap on the way

Melepak di pot CAKArist Teluk Chempedak. Munif!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...