Thursday, July 22, 2010

LIVE @ MAWAR JOHOR

Majlis formal kena la pakai ensem2...Baju berkolar, masuk dalam, seluar slack...Ayark!!!


Sesudah 'Mencakar' di GEGO @ Bukit Timbalan, esoknya pagi2 pukul 7 dah terpacak kat MAWAR JOHOR..Jemputan utk melukis potret secara LIVE selama 4jam... Lenguh jugak tangan sebab semalamnya 'mencakar' kat Bukit Timbalan.

Untuk yang ini aku dibayar oleh organizer, makanya semua yg melukis tu dapat free. Jadi kalau korang ada apa2 funtion bleh la panggil aku 'mencakar'... Antara 'manafaatnya'...chewah....aku ni kira mcm pelaris la..hahaha...bila aku sketch je otomatik tmpat itu akan dikerumuni...Jadi kalau aku melukis kat depan kedai/gerai korang...dapat la tempiasnya...

Sama2 la dapat tempiasnya...Aku masyuk...korang pun masyuk!!!!hehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...