Friday, June 10, 2011

AUR Solo Exhibition @ NSTP Jln Riong Bangsar

Assalamualikum. Mesti ramai yang tanya mana la perginya Sang Aur ni. Ini le nak bagitau. Aku dok sibok menyiapkan 30 lukisan untuk Pameran Solo aku yang pertama. Sekarang dah siap. Dah bermula pun pamerannya. Berlangsung dari 6-30 Jun 2011 di Lobi Utama, Balai Berita, New Straits Times, Jalan Riong, Kuala Lumpur. Alhamdulillah..Tercapai jugak cita2 aku yang satu ni. Tergolek2 jugak dibuatnye nak menyiapkan lukisan2 tu.

Kepada TEBING2ku yang duduk berhampiran, juga kepada yang berminat nak tengok karya2 AUR, jemputlah datang ye. 10 pg sampai 6 petang setiap hari termasuk Ahad. Cumanya aku tak stay kat KL nun. Dalam seminggu mungkin 2 hari aku akan berada di sana.

Kepada yang dah datang tu nanti, anda dibenarkan untuk membuat ulasan di blog anda. Positif atau negative, no problem.

11 comments:

  1. Salam.
    Tahniah untuk Pameran Solo yang pertama. Semoga maju dan terus maju jaya.

    ReplyDelete
  2. WOW..tahniah AUR!!! sampai gak cita2 aur utk buat pameran solo tu.

    Teruskan usaha dan moga berjaya yek aur!

    ReplyDelete
  3. wow!
    congrats en.taib!
    hehehe~
    xdpt nk dtg.
    apapun sy doakan en.taib dan tebing2 sekelian terus cemerlang.

    ReplyDelete
  4. eh, en.taib
    sy ade jer...

    x mati lagi.

    ReplyDelete
  5. gud luck, ani nmpk iklan abglong dlm berita harian, bangge nye hihiiii

    ReplyDelete
  6. kalo berkesempatan gua nak gi tengok dan komen. ya, komen bukan puji!
    ramai yang kata TAHNIAH tapi diorang pergi tengok ke?

    HEH!

    ReplyDelete
  7. YES!!...saya mahukan KOMEN bro Gayour. Sila kecam sekejam2nya...

    ReplyDelete
  8. alamak!!!sangat2 sedih sebab lambat dapat berita ni....adei.kalau tidak mesti dapat jumpa secara live.
    psst...en.AUR.pameran ada lagi ka?

    ReplyDelete
  9. woowww....TEBING tumpang lalu dan tumpang bangga..
    wa caya lu... bravo AUR...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...