Sunday, October 17, 2010

C.A.K.A.R @ HardRock Segget, Johor Bahru

Salam buat semua. Dimulakn dengan selori 'Sorry' sebab dah lama ponteng berblog. Bleh tahan jugak sibuknye...Maklumlah nak men'cover' balik perbelajaan selepas raya.Masa raya belanja 'tak hengat'...lepas raya...hehehe...padan muka aku...

Apa aktiviti AUR sekarang?? Macam biasa meniaga souvenir utk para pelancong dalam dan luar negara di bandar JB tu.. Cuma sekarang ni selepas dah ada group C.A.K.A.R ni setiap hujung minggu kitorang beraksi la dari petag sampai ke 10 malam di sebelah kiosk AURsouvenir je...Kalau korang tersesat kat JB ni hari Sabtu atau Ahad, pastu taktau nak buat ape, meh la singgah kiosk hamba yg seadanya ini...hehehe...

Kat mana HardRock Segget ni?....Dihikayatkan sebelum Legaran Segget yg menutupi Sungai Segget yg famous suatu masa dulu....terdapat sebuah kawasan warung2 makanan berdekatan Kuil Hindu dan Plaza Seni. tempat itu dikenali dgn nama 'HardRock' Segget.. Kawasan warung makan ni lah sekarang ni dah jadi kawasan perniagaan dgn kiosk2 besi dan 2 buah restoran di kiri kanan. So aku rasa elok dihidupkan balik nama tu yg dah 5 tahun lebih org tak sebut...
AUR dan ARAH sedang menCAKAR

A.R.A.H....TEBINGku yg supportive...
MenCAKAR warga Singapore
LIVE sketch!!! 15minit aje...
Kat mana HardRock Segget ni?....Dihikayatkan sebelum Legaran Segget yg menutupi Sungai Segget yg famous suatu masa dulu....terdapat sebuah kawasan warung2 makanan berdekatan Kuil Hindu dan Plaza Seni. tempat itu dikenali dgn nama 'HardRock' Segget.. Kawasan warung makan ni lah sekarang ni dah jadi kawasan perniagaan dgn kiosk2 besi dan 2 buah restoran di kiri kanan.

Jangan lupa singgah2 jenguk AUR..Kalau susah sgt nak mulakan komunikasi...bagi salam je.Pastu tanya 'ni AUR ke?'...hehehe...Orait...Wassalam!

7 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. wehhhhh bestnya...
    Kat JB je ker?? kat KL takde ker....hehehe

    ReplyDelete
  3. Salam AUR...

    masih gigih mencakar...
    maaf, lama xsinggah sini...

    ReplyDelete
  4. Bie:: Kat JB pun baru nak idupkan..Kat KL takpe lah...dah ramai yg hidupkan...kita teroka tempat baru le plak..hehehe.

    ReplyDelete
  5. Amri Rani a.k.a Pak Wi:: CAKAR terus CAKAR...A.B.C. kena realisasikan...hehehe...

    ReplyDelete
  6. haaaaa ha bagos jugak AUR dengan TEBING ARAH tu bersatu...... ARAH tu mmg perlu di tunjuk arah tuu..... AUR jaga ARAH baek2...;) tu permintaan sy...ngeee;)

    ReplyDelete
  7. Ai..Ai...Chip!!!!AUR akan menunjuk ARAH ke TEBING!!!hahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...