Monday, August 2, 2010

Mencakar lagi...SMK DAMAI JAYA,

Salam buat kawan-kawan sekalian. Maaf la 2-3 hari ni sibuk sikit. Antara sebabnya ialah aku kena keluar 'mencakar' lagi..Kali ni kat SMK DAMAI JAYA, kat belah2 Skudai ni...
Antara pelajar-pelajar yg kena 'cakar' ngan aku...


Mat hensem kat sekolah tu...Kira macam Andy Lau la...Lepas dia buat je, ramai la follower2 dia pun buat...aku jugak yg untung...hehehe..

Ribuan terimakasih kepada sahabat pelukis Cikgu HARIRI YUSOF atas jemputan. Pada hari tersebut aku pergi dengan AMIR VICO, seorang karikatur berkaliber di Johor ni..

Seorang lagi mangsa yg di'cakar' oleh AUR...

2 comments:

  1. wah.. c tangan power skrg makin tekenal la... moge cpt kaye.. hehehe

    ReplyDelete
  2. Amin!!!! zeyy...ko komen lagi 39kali...cukupkan 40 kali...Mudah2an menjadi!!!Dah kaya nnt aku belikan VW bus kat ko!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...