Monday, August 9, 2010

AUR Buat Perangai Lagi!!

Salam buat semua TEBING2 ku..Sejak hari Jumaat 6 Ogos 2010 hingga ke Ahad 8 Ogos, AUR buat perangai lagi!!!

Kali ini Bazar JB menjadi lapang sasar untuk aku 'mencakar'....Alhamdulillah... Sambutan agak menggalakkan. Ada jugak tersangkut Perancis tiga beradik. Sayangnya pada hari yg dapat 'mencakar' omputih ni kamera tertinggal..Bukan ape...kalau tak bleh tunjuk kat korang cemana aku buat perangai sampai mengganggu lalulintas...hehehe..Punya la ramai audien..!!!
Sesiapa TEBINGku dan rakan2 blogger yg lain, kalau ternampak AUR kat Bazar JB atau kat mana2, tegur2 la ye? Jangan le segan2...

Ni geng2 niaga yg bikin kecoh...sambil2 tu jadi promoter suruh orang lukis potret.Timakasih banyak2!!!

Mungkin sepanjang Ramadhan ni aku akan buat 'mencakar' di Bazar JB ni. Setiap hari Sabtu dan Ahad. Jam 8.00 sampai 12.00 malam...

4 comments:

  1. Jangan cakar harimau sudah...hehe

    ReplyDelete
  2. Harimau dah nak kene 'cakar' dah hari tu...cuma beliau tak cukup duit..Dompet tertinggal katanya...hehehe

    ReplyDelete
  3. wah da ade kat bazar JB patot la aritu kite lalu dpn restoren ayam penyet xjumpe kamu.. kalo tau kamu ade kat bazar JB kite da drift ke sane... hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...